Deklaracja dostępności
Oświadczenie o dostępności
Deklaracja dostępności serwisu Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krzywczy.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krzywczy zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krzywczy.
Data publikacji strony internetowej: 2021.01.27
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2021.01.27
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron
internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub
wyłączeń wymienionych poniżej:
1. Częściowy brak opisów zdjęć, tekstu alternatywnego dla czytników obsługiwanych przez
osoby niepełnosprawne.
2. Część plików nie jest dostępnych cyfrowo.
Strona posiada następujące ułatwienia dla osób z niepełnosprawnościami:
1. Możliwość zmiany kontrastu (3 tryby)
2. Możliwość zmiany rozmiaru czcionki za pomocą widocznych przycisków „+ i -”
Oświadczenie sporządzono dnia: 2021.01.27. Deklarację sporządzono na podstawie
samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą
odpowiedzialną jest Anna Żak, adres poczty elektronicznej gops@krzywcza.pl
Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać
skargi na brak zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony
internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać
udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego
cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno
zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację
mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania
informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7
dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie
informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być
dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny
może zaproponować alternatywny sposób dostępu do danej informacji. W przypadku, gdy
podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do
informacji, można złożyć skargę na takie działanie. Po wyczerpaniu wszystkich możliwości
skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich .